با مقصران حادثه استخر هاشمی نژاد برخورد می‌کنیم مهدی قایدی به استقلال برنمی‌گردد| حضور در اروپا صحت ندارد پرسپولیس ناراضی از سازمان لیگ تردید پرسپولیسی‌ها برای جذب قلی‌زاده استقلالی سابق پرسپولیسی نمی‌شود وام‌های باشگاه، پرسپولیس را زیان‌ده کرد تغییرات مدیریتی در پرسپولیس منتفی شد فینال را قبل از فینال بردیم| یک ایران منتظر قهرمانی فوتسال به دین اسلام خوش آمدی آقای مورایس کارمندان و تیم های پایه پرسپولیس منتظر پول سورپرایز مورایس برای هواداران سپاهان: مسلمان شدم! عبدالکریم گلر پرسپولیس را راهی بیمارستان کرد بیرانوند دوشنبه تصمیم می گیرد احتمال حضور گل محمدی مقابل استقلال ویدیو ضربات پنالتی بازی پرسپولیس و آلومینیوم در جام حذفی(۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی+ ویدیو گل‌ها| جذاب ترین بازی فصل! سپاهان منتظر اوکی نویدکیا ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی(۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و ازبکستان| فینالیست شدیم! اعلام ترکیب پرسپولیس برای دیدار برابر آلومینیوم سقوط اعتبار فوتبال ایران در آسیا با کاهش سهمیه لیگ نخبگان| فقدان زیر ساخت و مشکلات عدیده
سرخط خبرها

وحید شمسایی: می‌خواهیم پرچم‌دار ایران در جهان باشیم

  • کد خبر: ۱۹۲۰۵۶
  • ۱۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۲
وحید شمسایی: می‌خواهیم پرچم‌دار ایران در جهان باشیم
سرمربی تیم‌ملی و اسطوره فوتسال جهان گفت: جام ملت‌های آسیا و جام جهانی را پیش‌رو داریم که باید نتایج بسیار خوبی را کسب کنیم.

به گزارش شهرآرانیوز، شب گذشته مسلم اولادقباد ملی‌پوش و لژیونر فوتسال ایران در باشگاه پالما اسپانیا به عنوان مرد سال فوتسال آسیا برگزیده شد و تنها ایرانی حاضر در صف برترین‌های سال قاره کهن به شمار رفت. این موفقیت بزرگ واکنش‌های بسیاری را در میان اهالی فوتسال در پی داشت و حالا وحید شمسایی سرمربی تیم‌ملی فوتسال که خود سه مرتبه این جایزه را تصاحب کرده است، طی مصاحبه‌ای با خبرنگار ورزش سه به افتخارآفرینی شاگردش واکنش نشان داد.

وحید شمسایی در خصوص موفقیت بزرگ مسلم اولادقباد گفت: برای مسلم عزیز بسیار خوشحالم و او شایستگی این عنوان را داشت. همانطور که او در مصاحبه‌اش اشاره کرده، تک تک بازیکنان تیم‌ملی لیاقت این جایزه را داشته‌اند و چنین طرز فکری برایم از همه چیز لذت‌بخش‌تر است. سال گذشته با وجود تمامی شایستگی و نتایج بسیار خوبی که پیش از فینال داشتیم، اما در دیدار پایانی بدشانسی آوردیم که به اعتقاد بنده، تقدیر خداوند بوده است. اما به حدی فوق‌العاده ظاهر شدیم که آقای‌گل مسابقات و بهترین بازیکن جام از ایران بودند.

سرمربی تیم‌ملی فوتسال در خصوص جوایز سایر بخش‌ها تشریح کرد: به عقیده بنده مهدی طارمی فصل بسیار خوبی را سپری کرد و لایق کسب بهترین لژیونر سال آسیا بود و همچنین محمدامین حزباوی که از آینده‌های فوتبال ایران است. حتی فدراسیون فوتبال نیز می‌توانست در بخش خود افتخار آفرینی کند، اما همانطور که شاهد بودیم، فوتسال ایران دو نماینده را داشت و در نهایت یک عضو از خانواده فوتسال تنها افتخار ایران را رقم زد. بار‌ها در دوره‌های مختلف، این فوتسالی‌ها بودند که به عنوان تنها نماینده ایران در قاره آسیا آبروداری کرده‌اند.

وی افزود: موفقیت بزرگ مسلم اولادقباد برای فدراسیون فوتبال و جامعه ورزش خوشحال کننده است. تمامی مربیان این بازیکن از دوران آغاز فعالیتش تا به این لحظه در پیشرفت و موفقیتش نقش داشته‌اند و امیدوارم در تمامی دوران، فوتسال ایران چشم و چراغ ورزش باشد. ما جام ملت‌های آسیا و جام جهانی را پیش‌روی خود داریم و باید با بهترین برنامه‌ریزی، نتایج بسیار خوبی را کسب کنیم که همواره پرچمدار ورزش ایران در جهان باشیم.

منبع: ورزش3

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->